Morgonpigg? Nej knappast, bara tidigt jobbmorgon

Var ett tag sedan jag skrev nu och ja, det får jag väl be om ursäkt för, har haft en underbar helg!
Fredag var det en undrbar middag på Casa Mia med John och därefter såg vi Inception som heeelt klart var en av de absolut bästa filmer jag sett! Ruskigt bra!

Detta stod på "min bardisk" under lördagen



Lördagen var det dagsmys med John och därefter jobbade jag på ett bröllop några timmar. Himla trevligt, och första gången jag agerar som bartender sedan nattjobben gjorde mig sjuk i maj detta året. Så nu känns det bra och det var roligt, jag kunde experimentera lite och ja det verkade uppskattas!

Det blev en lugn men mysig söndag, jag hämtade hem min lilla bebis ( Kola), och ja ganska tidigt kväll eftersom jag skulle upp tiiiiidigt idag! Men det blev lite dålig sömn eftersom John blev sjuk under natten den stackarn, och det har väl hållt i sig lite idag, men det tycks ha lugnat sig litegrann nu!

Idag var man uppe halvsex, skulle börja jobba på Friskis kvart över sex.. Så det var liksom bara att asa sig upp ur sängen tidigt som tusan! Det var introduktion idag så bara tre timmar, men ändå helt okej och ärligtalat känns det bra att göra någonting igen! Ska dit imorgon kväll och på onsdagkväll sen ser det ut som om introduktionen är klar sen får vi hoppas på en del tider!

Ja som sagt har John varit dålig idag stackarn och även jag börja känna mig ganska hängig och har hunnit med några extra timmars sömn idag, blir nog en tidig kväll idag. Jag tänkte lura förkylningen eller vad det nu är för konstigheter jag har i kroppen...  Så träningen får dessvärre kanke vänta några dagar till, men vad tusan gör det om jag äter bra mat och inte en massa skit?" =)

Nej, nu ska jag fortsätta spana på stövlar som jag inte har råd med... Jag får nöja mig med att bara titta idag och ett tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0