Sådär då var sista kissrundan avklarad ...

Sådär då var sista kissrundan avklarad med Kola. Set känns faktiskt otroligt skönt att gå ner med honom, upp efter en stund och borsta tänderna för att sedan gå bums i säng. Jag saknar inte att en måndag eller en tisdag, kanske en torsdag dricka några redbull innan jag begav mig till jobb. Jag mår sååå mycket bättre av att bara jobba lite på kb då och då när det behövs! Förr kunde jag ju jobba sex nätter i veckan. Men som de flesta av er säkert redan vet så tog min kropp ut sin rätt efter 2,5 år i nattklubbsbranschen. Den sa ifrån. Å efter x antal månader kan jag som sagt hoppa in lite på kb då och då, men kroppen markerar dagen efter med en oooootrolig trötthet. Så var rädda om er. Detta hände mig och jag är då bara 22 år. Nu ska jag sova underbart gott! Just för att jag kan! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0