Sexy bitch

Låten som spelas i mina iPhone lurar som jag kommit fram till att man kan koppla i datorn efter sisådär 3½ år! Bra jobbat Alice!!! Aja, jag tänker bättre sent än aldrig!

Jag försökte sova och egentligen var jag ganska så trött men av någon konstig anledning så somnade jag aldrig... Så ja jag hamnade framför datorn istället!

Äntligen funkar FB men äh.. den tycks ha klyddat för alla s¨därför har det inte hänt något skoj! Suck! Hmm.. jag e seg, men om jag inte blir tröttare snart så får jag väl slå på något skit på tv:n och kolla tills jag somnar i soffan! Det var ju trots allt ett tag sedan jag såg sista säsongen av Little Britain nu :P..

Btw, ni får inte glömma att spana in här mellan varven. Numera länkar jag bara från min fb när jag skriver från datorn. Jag brukar messa in mina inlägg nu också, så ni vet!

Nej back to the music!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0