Valvakan

Tanken var inte att jag skulle se resultatet men idag kände jag mig ovanligt pigg, så därför kände jag att jag lika gärna kunde göra det. För min del kändes det absolut som om rätt sida vann i år. Hoppas de fortsätter sköta det bra, och att det inte blir stilladtående.

Segeparken. Vackert eller hur?



Har varit en ganska så mysig dag idag. Jag fick röda rosor av min älskling i eftermiddags! Så hiiiiimla gulligt! Sen stack vi iväg till segeparken där hundarna fick springa lösa ett tag. Därefter var det middag och kaffe hemma hos mamma och sen film hemma hos Johns fötäldrar. Vi såg The curious case of Benjamin Button. Ruuuskigt bra och mysig film även om den var ganska så sorglig också. Helt klart värd att se om ni inte redan gjort det!

Medan Kola och John sover så sitter Pink troget bredvid mig i soffan medan jag sitter och spanar runt här och gör väl egentligen inget viktigt.. Eller ja, jag la ju faktiskt upp de få bilderna som fanns från i kräftskivan i fredags. Det är ju ganska så viktigt ;)

Nej nu ska jag snoka vidare, go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0