Another lovley day

Efter förra inlägget gick jag in i sovrummet och väckte Kola så han och jag kunde gå på vår morgonrunda! Även idag blev det en sväng i Pildammarna men sedan gick vi även ner mot Köpenhamnsvägen och avrundade hela rundan med ängdalarundan som vi kallar den, fast idag gick vi den bakvänt! Därefter igenom Rönneholmsparken som var lugn och fridfull idag!

Efter dte köpte jag med mig lite frukost upp till mig och John och ja nu sitter jag här nydsuchad och redo för dagens äventyr! Jag och mamma ska hälsa på mormor på sjukhuset och därefter hade jag planerat att sätta mig en stund i solen innan jobb! Ha en underbar dag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild, den första med blommorna!

2011-04-27 @ 11:49:05
Postat av: Alice

Tack så mycket=) Tyckte själv den blev ganska så bra :)

2011-04-27 @ 14:07:42
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: maria

härliga bilder! känns inte så jobbigt att komma till sverige när man vet att solen skiner :)

2011-04-27 @ 18:27:31
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0