Coconut tree

Har precis ätit lite ärtsoppa hemma hos pappa och nu sitter jag och lyssnar på coconut tree med Mohombi. Suuuupermys låt! Så om ni inte hört den innan ta er en ordentlig lyssning nu!

Satt och glassade lite i solen tidigare idag och guuud så skönt det var! Jag somnade nästan! Satt och pillade med iphonen och laddade ner lite nya appar för att fördriva tiden på-. Hittade H&Ms så ladda ner den och få 20 % på nästa köp om ni visar erbjudandet i butiken! I will!

Förövrigt har jag kommit på att jag har på tok för lite kläder.. eller ja kanske inte för lite för jag har massor! Men ja för lite grejer som jag tycker är snygga numera. Om det inte är urtvättat så är jag trött på det av någon orsak. Känns som om det snart är dags för en liten rensning igen. Men det är så tråkigt! But it has to be done.

Kvällen blir nog lugn eftersom jag får värk lite från och till i käken. Men men.. jag har gnällt vad jag ska idag...

Hoppas ni alla har en underbar lördagskväll! Festa för mig ocksåp de som nu ska det!


P.S Jag saknar min bästis... massor D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0