Den friska lantluften

Lunchen med mamma var både god och trevlig tidigare idag. Vi hamnade på kinarestaurangen nere på regementsgatan. Satt och snackade lite och precis när jag skulle gå kom en vännina till mamma som hon kunde fortsätta att prata med! Så jag skyndade mig upp för att hämta hem Keddy. Upp snabbt, packa in alla djuren i bilen och sedan hämtade jag upp John för att bege oss mot landet och Stenlycke!

Vi hade det hur mysigt och skönt som helst i den underbara varma vårsolen med trevligt sällskap! Bättre påskafton får man nog leta efter! Hundarna sprang omkring och utförskade i skogen och runt om husen medan Pink lugnt och fint satt vid huset eller ja mellan varven under huset för att bara vara. Mysigt!

Ikväll ser det ut som en filmdejt framför tv:n med min kära! Sitter och funderar på om jag ska ta en lite längre runda med vovvarna innan det är dags för film. Fast alla djuren ligger iofs heeeelt utslagna bakom mig. Så jag antar att de får slippa för idag ;) Trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0