Efter en god middag, kaffe och tårta är ja...

img_3912 (MMS)

Efter en god middag, kaffe och tårta är jag helt slut! Det var en perfekt dag att fira våra födelsedagar på eftersom solen sken, det var vindstilla och cirka 13 grader i luften! Alldeles underbart! Idag väntar en lugn kväll med lite film hemma hos John och därefter blir det nog sängen tidigt. Jobb tidigt imorgon igen! Snark... Känns inte som om jag hunnit ta igen mig efter Londonresan än men å andra sidan så hinner jag nog det nästa helg! Ha en trevlig kväll mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska också krypa upp i soffan med en film nu :)

Hälsa john och ha en bra fredagkväll!

Postat av: maria

vad mysigt att våren är på gång hos er! tjohoo! :)

2011-04-02 @ 04:45:48
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0