Grejen med bloggar

Alltså det här med bloggar.. Jag bloggar i princip varje dag och ja eftersom jag gör det så brukar jag även läsa andra bloggar. En del av dem är släktingar andra är vänner och sen finns det en del bloggar jag läser där jag faktiskt inte ens träffat personen i fråga. Eventuellt kanske bara fått en skymt av denne någon.

Men trots att jag kanske aldrig träffat bloggaren till en av de bloggar jag läser dagligen, så känns det faktiskt som om jag känner personen! Visst är det väl lite märkligt? Ja, det kanske beror lite på att jag helst läser lite personliga bloggar där det handlar om människors liv och om jag får välja skippar jag helst alla "kända"bloggerskor och modebloggar. Det lockar mig inte riktigt.

Alltså, jag vet inte om det bara är jag.. Men visst känns det väl lite så? Jag skulle lika gärna kunna gå fram till personen på stan och hälsa just för att det känns så naturligt! Klart jag känner denna personen! I och för sig tror jag inte det skulle uppskattas av bloggaren haha, personen hade kanske blivit rädd! Men ni kanske förstår vad jag menar? Eller är det bara jag som känner så? :S Jag vet ju iofs att jag är lite knepig haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, jag känner exakt likadant. Det känns som om man "känner" dig litegrann genom din blogg och jag känner likadant med andra läsare. Det är en rolig liten värld den här bloggvärlden! :) Så jag håller med dig helt och hållet hihi.. Sköt om dig :)

2011-04-19 @ 19:06:04
Postat av: Alice

Haha ja men jag förstår det! För man är ju sig själv och man öppnar liksom upp sig för läsarna. Å så gör ju så många andra, så det är så himla skoj på något sätt haha! Aja om du ser mig får du komma fram å säga hej haha! Då vet jag iaf vem du är :P

2011-04-19 @ 19:08:01
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

I will do that :)

2011-04-19 @ 19:16:02
Postat av: Alice

=)

2011-04-19 @ 19:22:32
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0