Hello!

Sådär efter lite sovmorgon till halvtio idag så var det bara att masa sig upp ur sängen och ta på hundarna kopplena för en underbar långrunda på morgonen! Det regnade lite smått när vi kom ner men när vi befann oss på turbinen så slutade det efter ett tag.

Vi träffade en trevlig "tant" eller ja kanske mer dam därnere som blev överförtjust i hundarna, men speciellt i Kola. Hon hade aldrig sett en brun kleinspitz förut. Å jag tror nog jag vet det mesta om henne vids det här laget haha! Men guud vad trevlig hon var! Glad och positiv! Det gillas STARKT.

Nu sitter jag här med min smoothie och mina lunchmuffins till frukost! Supergott! Jag glömde ju lägga upp bilder på hur de blev tillagade så here they are:




Mina lunchmuffins består av soltorkadetomater, svarta oliver och fetaost! Mumsigt!

Om några timmar är det dags för personalmöte och en kväll av hårt arbete, cash is king!

Ha en underbar tisdag på er så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fy vad gott det ser ut! Duktig du är :) jag sitter på biblioteket och har pluggat hela dagen och är jättehungrig!! Gud vad frestad jag blev :P hoppas att du har en fin dag och att allt är bra! Kram

2011-04-05 @ 17:08:44
Postat av: Alice

De är supergoda! Du får testa att göra några! Hoppas att ditt pluggande gått bra idag! Plugga inte ihjäl dig, snart helg igen ;-) ha en fin kväll kära du! Kram

2011-04-05 @ 19:36:38
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: maria

sådana måste jag prova göra! ser verkligen jättegoda ut! :D

2011-04-06 @ 04:01:48
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Ja de är suuupergoda! Ska lägga upp receptet så fort jag har tid! :D

2011-04-06 @ 11:22:40
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0