Himlen är blå och solen skiner i lilla Lju...

img_6263 (MMS)

Himlen är blå och solen skiner i lilla Ljunghusen idag. För tillfället mår jag faktiskt helt okej, men annat var det inatt. Vaknade vid ett av att jag hade så fruktansvärt ont i käken. Samma sak hände i morse. Fyfan säger jag bara, hoppas ni alla slipper att dra ut en visdomstand för det gör FRUKTANSVÄRT ont efteråt. Dessutom smakar det bara blod i munnen konstant och man har en märklig och äcklig andedräkt. Bläää! Aja, nu fick jag gnällt av mig lite. Nu ska jag sitta och njuta i solen nere hos pappa lite! Ha en underbar lördag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch det kan inte vara kul!!! Synd om dig, med ett stort hål i munnen och äcklig blodsmak får man faktiskt vara gnällig. Det hör liksom till! Sköt om dig och passa på att njuta i solen! Kram

2011-04-09 @ 14:08:00
Postat av: Alice

Haha ja det har du rätt i ;P Tack! Hoppas du har en fin dag du! Kram!

2011-04-09 @ 16:37:00
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0