Jag och gamlingarna


Då är man tillbaka till arbetslivet denna veckan, även om det bara var en dags uppehåll :P . Just nu så är det bara jag och alla gamla goda oldies som ljuder ur högtalarna. Alldeles underbart. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är 50 och 60-tal så underbart att jag nästan önskar själv att jag var född på den tiden. Kanske inte eftersom jag skulle varit säkert 60 bast nu men rent tidsmässigt! Älskar deras söta klänningar och deras glada musik!

Så jag tror bestämt att jag kommer anordna en 60-tals fest under sommarn! Vad säger ni om det kära vänner? Visst hade det väl varit alldeles underbart? Om inget annat får jag väl bjuda in de halvgamla ( de som faktiskt var födda under den tiden) . Ja vi får väl se, låter som en bra plan i alla fall! Jag får flirta lite extra med pappa så jag kan ha det hemma hos honom så vi kan vara i en trädgård! Hade varit mysigt!

Men nu, kaffe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, skämtar du?? Jag har ALLTID velat varit född på 50-talet!!! älskar hela den kulturen med musiken och alla fina klänningar och hur killarna såg ut med slickade frisyrer!! Kul! :D

2011-04-02 @ 11:06:34
Postat av: Alice

Haha jaaa det verkade vara såååå underbart!! Aja tur att musiken fortfarande finns och att man kan hitta liknande grejer i affärerna ibland!! Kul vi båda gillar det iaf då är jag inte ensam ;-)

2011-04-02 @ 13:59:13
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller hur! mina vänner tycker jag är lite knäpp med det, men jag älskar verkligen det! Johnny Cash, Bob Dylan och allt därtill. Lyssnar alltid på det fortfarande :P Och att alltid få vara fin i klänningar och killar i tighta brallor med skinnjackor och kammen bakom örat. Haha, som taget ur Greasefilmen :)! trevlig helg på dig! Kram!

2011-04-02 @ 16:20:35
Postat av: Alice

Ah man är väl inte knäpp för att man gillar de lyckligaste åren i vår historia?:P Nänä det tycker jag inte! Synd man inte var född då haha, aja vi får väl nöja oss med att drömma oss till det;) Ha en underbar helg du med! Kram!!!

2011-04-02 @ 20:47:34
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0