Med ett glas vitt vin i handen..

Sådär då har jag jobbat klart för denna veckan och efter en trevlig kväll med Cassandra och Kola på Friskis så begav jag mig hem till min underbara mamma för att äta lite god kinamat! Tofu med stekta grönsaker och ris! Verkligen supergott!

Nu sitter jag hemma och lyssnar på lite bra musik och kände att jag i alla fall kunde unna mig ett glas kallt vitt vin. Som belöning för att jag jobbat det mest händelserika-passet detta året! Funderar även på att öppna påskägget jag fick från Friskis.. Men det är inte säkert jag orkar. Jag är mätt sedan kinamaten än ;)



Kola kände sig rätt så hemma på jobb

Såhär trött och uttråkad såg jag ut den sista timmen...

Nu ska jag bara ta det lite lugnt! Hörs sen eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0