Medicinmonstret


Just nu känner jag mig helt kemiskt gående. Jag har levt på värktabletter sedan i torsdags. Jag har inte kunnat eller kan inte äta ordentligmat så det blir allt som går att krossa med tungan mot gummen i princip. Dessutom gjorde kroppen klart flr mig igår att jag inte tålde tramadol. Så när det var som vackrast väder och när vi planerat att åka till landet med vovvarna så sa min kropp nej och sen var det kört. Jag mådde illa hela dagen, kunde varken dricka eller äta något för det kom upp max en halvtimme efter. Käken ömmade som fan eftersom den troligtvis blivit inflammerad. Vilket den fortfarande är, kanske lite bättre av peniclinen..

Så var nästan hela min gårdag. Vid sextiden började vätskan få stanna i kroppen. Sedan dess har jag än så länge fått behålla allt. Herregud vilken dag. Så dålig har jag inte varit på år! Jag blev nästan rädd där ett tag.. Allt åkte verkligen upp och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Usch usch usch. Det där önskar jag inte ens min värsta fiende.

Idag ska jag vila mig och bara vara, jag orkar inget annan nuförtiden. Ska försöka mig på att äta lite mer idag eftersom jag inte fick ner någonting av näringsvärde igår. Kul dag va?

Hoppas ni har en underbar dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh herregud, krya på dig stackare!!

2011-04-11 @ 08:58:41
Postat av: Alice

Tack så mycket =)

2011-04-11 @ 12:35:11
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0