Mysfredag

Sådär nyss hemkommen från John och affären. Måste säga att Johns gaddning var riktigt riiiiiiktigt fin! Så han gjorde helt klart ett bra val av tatuerare! Nästan så jag blir sugen på att göra en till innan sommarn, men för vilka pengar då? Det kan man ju undra.. Aja, jag får väl nöja mig tills skattepengarna kommer eller tills jag blir rik!

Var nere på hemköp för att införskaffa frukost inför morgondagen. Som sagt imorgon är det jobb som gäller igen! Upp tidigt ska man, så en keso till frukost kan inte vara fel! Sen vågar jag mig inte på att träna riktigt än, på grund av inflammationer och tabletter. Så min tvåtimmars lunch kommer spenderas hemma tror jag, eller eventuellt med trevligt sällskap? Vi får väl la se imorgon!

Nu ska jag bara datanörda mig lite innan BB börjar, sen blir det sängen tidigt. Å lite glass och påskmust förstås!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0