Myslördag

Har precis ätit lite mozzarella ost och avocado med keso. Så otroligt gott och lagom efter en två timmar powerwalk från Kronprinsen ner till Limhamn och tillbaka! Det känns lite ömt i fötterna nu trots de ordentliga skorna jag hade! Så nu sitter jag med ett glas kallt, gott vitt vin framför datorn och kollar bilderna från mitt och pappas firande igår. Tyckte jag kunde unna mig ett glas vin efter en bra träningsvecka med bra kost. Så jag tänkte lägga in lite bilder från igår. Enyoj.












Visst ser väl maten god ut? Såhär fin mat får man på Ljunghusens golfklubbs restaurang! Absolut en mumisgt alternativ till alla dyra små pubar som finns där nere och när man är sugen på riktigt god och fin mat!

Ha en mysig kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0