Nyss hemkommen från en mycket trevlig 25år...

Nyss hemkommen från en mycket trevlig 25års fest i Vellinge med underbara människor, underbart väder och underbar mat! Kola har varit i sitt esse med alla fina tikar som sprungit omkring där, mest förtjust blev han i Leia och jag tror att Leia blev lite småförtjust i Kola också. Dock är det gaaanska så stor skillnad storleksmässigt på dem så hur deras valpar hade blivit kan väl ingen ge något direkt svar på.. Nu är det nannedags om en stund, så fort jag slutat nysa.. Gör det hela tiden för tillfället jäkla skit! Dessutom ställdes påsken in kväll, inte skoj alls. Lite besviken blev jag väl, men ja så är det ibland allt kan inte vara bra alltid. Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: nikki

Hehe jasåjaså.. Du befann dig också i Vellinge igår;)

2011-04-23 @ 10:45:31
URL: http://nattstad.se/nnikkis
Postat av: Alice

Hehe ja ni också såg jag? Hade ni trevligt?

2011-04-23 @ 12:43:26
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0