Seghet

Sitter på jobb och man får väl säga att det inte finns allt för mycket att göra. Här finns knappt några motionärer. Nu är det i och för sig bara 1½ timme kvar och om jag har tur så går väl tiden ganska så fort. Jag hade i alla fall turen att få glassa runt lite i det fina vädret tidigare idag! Jag tror till och med jag fick lite fin färg när jag satt och lunchade med mamma!

Hur kvällen blir vet jag inte riktigt, funderar på att sikta in mig på en rejäl långrunda med Kola men jag känner samtidigt att jag är svintrött. Så vi får väl se hur det blir med den saken. Annars får väl jag och Kola gosa ner oss i soffan och kolla på BB eller någon bra film!

Ha en fortsatt trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså dina hundar är ju för söta!! riktiga små tussbollar =)! vem är vem av dem? =)

2011-04-21 @ 20:23:34
Postat av: Alice

Haha ja visst är dem väl det? Världens bästa på alla sätt och vis är dem också! Den svarta är Keddy och han är äldst. Sen är den bruna Kola :)

2011-04-21 @ 22:07:18
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0