Sick of pills


Jag är så jävla trött på alla tabletter jag proppar i mig hela tiden! Jag vill inte mer! Jag AVSKYR att ta tabletter ens när jag har huvudvärk och nu har jag inget val för annars väker käken sönder på mig! Åh! Jag orkar inte, kan det inte bara släppa nu? Detta är lätt det värsta jag varit med om sedan jag hade körtelfeber när jag var 15. Men å andra sidan så sov jag bort det mesta av den tiden, i detta fallet kan jag sova några timmar tills jag vaknar av att käken vrålvärker..

Jag vet jag är bitter, men jag kan garanbtera er att vem som helst i mina kläder hade varit det. Usch...

Kommentarer
Postat av: Johanna

2011-04-11 @ 14:45:35
Postat av: Pia Cederström

Du får stå ut...det ger sig!

2011-04-12 @ 07:22:38
Postat av: maria

usch vad tråkigt! håller med om att det suger att ta piller. hoppas att du mår bättre nu!

2011-04-12 @ 09:16:51
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0