Snart långhelg


Uppe med tippen idag då och tyvärr inte på bättre humör än igår av någon märklig anledning. Så jäkla jobbigt! Fast jag får väl erkänna att när de spelade the first cut is the deepest på gymradion för en stund sedan så blev jag liiite liiite gladare i alla fall! Gillar inte att vakna på fel sida eller hur man nu ska uttrycka det. Men men.. vi får hoppas dagen blir bra!

Sitter med en god kopp kaffe och myser såhär tio minuter innan det är dags att öppna dörren för de morgonpigga motionärerna! Efter idag och ja.. egentligen efter det att visdomstanden är ute så tar jag långhelg och är ledig i hela fyra dagar! Yeeeey! Hoppas mamma tar med sig lilla Kola hem idag, annars ska jag minsann ner och hämta honom själv för det är keldags idag! Sen ser det faktiskt ut som om jag har en ganska så mysig helg framför mig! Bio, träning och bastning med sötaste Arlinda och sen födelsedagsfirande på landet. Låter väl mysigt? Det tycker jag i alla fall :)

Ha en underbar torsdag vänner!

P.S Tack alla underbara för er pepp! Även du som är anonym som verkar vara så hiiimla snäll! Ni är bäst! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0