Soligt värre

Med min vanliga tur så är det underbart väder i lilla Malmö nu när jag jobbar helg. Slår i princip aldrig fel även om jag ahde tur igår med solen en stund på eftermiddagen sen! Sen ska ni se att när jag är ledig hela nästa helg så kommer det bli räligt och regnigt ute. Typiskt my luck haha. Aja, inte ska jag vara bitter för det nu. Jag tjänar faktiskt pengar medan ni går och glassar runt ;)

Körde skivstång tidigare idag. Har inte varit på det på cirka två veckor på grund av resa och sjukdom så jag kan tala om för er att Camillas pass faktiskt var superjobbigt idag. Men jag är stolt över mig själv, jag fixade det i princip hela passet utan att pausa för mycket. Duktiga jag!

Så nu efter träning, lunch och dusch är jag redo för att åka hem och sova! Men nej, jag har några timmar kvar tills jag kan det. Jag tror jag ska ha en lugn ensam kväll idag om jag inte hinner ändra mig tills jag slutar. Men vi får se! Hörs senare kära läsare! Njut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0