Underbara vår!

Kom nyss hem från ängdalarundan med Kola! Idag är vädret alldeles underbart, det känns verkligen att sommarn snart är på ingång! Snart kan man sitta ute och ha picknick och grilla och dricka vin och bara mysa mysa mysa! Herregud vad jag längtar! Om jag hade varit ledig ikväll hade jag absolut sett till att få någon att grilla med mig! Fast å andra sidan OM jag hade varit ledig så hade jag varit bortlovad på hockey! Å det hade nog varit roligare :P .

Ska strax iväg med mamma för att plantera påskliljor på morfar, farmor och farfars gravar. Det hör till och det blir ju så otroligt fint när det är gjort! Sen i eftermiddag ska jag och Kola jobba på Friskis tills stängning! Jag har ingen bebisvakt idag så han fick följa med :) Ska bli en mysig dag! Hoppas ni andra också har en underbar dag i solen och njuter av er ledighet! Hörs sen!


Det här bestämde jag mig för att promenera ut i den underbara våren med

Otroligt smart förvaring om jag får säga det själv!

Vackert utslaget i Rönneholmsparken


Dags för äventyr!

Kommentarer
Postat av: maria

haha, sjukt fiffigt att stoppa sina prylar i stövlarna :) du e rolig du!

2011-04-21 @ 13:51:01
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Haha ja men man gör väl allt för att slippa dra runt på en väska hela rundan när det är varm haha :-)

2011-04-21 @ 16:09:21
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Pia Cederström

Smart som vanligt! Yster syster :):):)

2011-04-22 @ 07:39:40
Postat av: lovisa

glad påsk :D

2011-04-22 @ 07:52:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0