3,5 flyttlåda med skor..

Jag vet inte om jag är totalt tossig eller vad det är med mig men jag har nu packat ner i princip alla skor jag äger och som jag valde ha kvar i flyttlådor. Jag fick ihop det till 3,5 välpackade flyttlådor med skor. Mestadels fina höga klackar och stövletter med även några sneakers som ser helt nya ut! Ser visst ut som om jag inte behöver fylla på skoförrådet när jag flyttar till Halmstad i alla fall!

Mamma var här innan och tog alla lådor jag packat ihop, nu ska jag ta skrivaren och därefter ner en sväng till näset. Hem och flytta upp lådor i mammas lägenhet och sen får jag väl ta och sova. Imorgon ska jag på upprop!!! IIIH! Nervöst!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Tänk....så lycklig du gjort mig....du har förverkligat min dröm om klacka skor i alla fall! Det tackar jag för :) Snäckan:)

2011-08-22 @ 20:45:43
Postat av: Alice

Hihi tur jag inte blev lika lång som du då ;) :D <3

2011-08-23 @ 10:57:57
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0