Bye bye Friskis

Idag är det min sista arbetsdag på Friskis & Svettis på ön! Känns märkligt, för det gör det men givetvis känns det också bra på ett sätt eftersom jag är påväg mot ett annat liv nu och det är dags att sticka vidare. Man fastnar så lätt för att man har trevliga kollegor och stammisar! Men nu tackar jag alltså för mig för den här gången i alla fall! Jag kanske kommer tillbaka en dag, det vet man aldrig!

Å eftersom jag har på tok för mycket tid över idag så gjorde jag ett egoollage med bilder från "Innan jobb" eller "Påväg till jobb". Inte klokt haha! Man gör mycket för sin blogg ska ni veta, detta är väl lite småskämmigt men jag bjuder på den ;)


Kommentarer
Postat av: Junitjej ♥

Vad ska du göra i fortsättningen då om du inte ska jobba på Friskis & Svettis?

2011-08-12 @ 11:03:34
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0