Dagens tips

I början av gymnasiet fick jag upp ögonen för ett band som heter Panic! At the disco, albumet A fever you can't sweat out kan jag i princip utan till och ja jag gillade dem till och med så mycket att jag såg den i Köpenhamn på Stora Vega. Albumet kom 2005. När albumet Pretty odd kom 2008 var jag överlycklig för låten Nine in the afternoon och fixade albumet kvickare än kvickt.. Dock till en besvikelse.. Låtarna var inte alls lika bra som förra albumet och tråkigt nog kände jag att de bara var ytterligare ett band som bara lyckats med ett album... Tills för några dagar sedan!

Jag hittade Ballad of Mona Lisa på spotify och med den hittade jag även albumet Vices& Virtues som är otroligt bra! Yes, Panic! At the disco är tillbaka och de har gjort det jävligt bra! Bedöm själv, klicka på bilden för att komma till deras album på spotify!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0