Dagens träningspass

Idag har jag packat ner allak läder jag ska ha/inte ha/kasta i påsar/lådor.. Sprungit ner med maaaaassor av lass till bilen, åkt över till mamma och lastat upp allt igen. Åkt tillbaka lastat mer och mer och mer och tillbaka igen. Nu är jag heeeelt färdig och genomsvettig! Snart blir det duschen och sen ska jag ta kläderna jag tänkte skänka till myrorna eller frälsningsarmén whatever och lämna i en container jag hittat vid korsörsvägen eller vad den nu heter.. Sen ska jag ner till mina fina husdjur i Ljunghusen en stund innan jag ska till kvinnohälsan och ta cellprov 14.20.. IIIH! Läskigt men det måste göras!

Så vi hörs sen finingar!


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad du sliter! Hoppas att cellprovet gick bra! kram

2011-08-23 @ 18:34:52
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Nuså.. snart tomt! Kram på dig!

2011-08-25 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0