Don't stop the party

Jag vet inte säkert hur de lyckas men Black eyed peas blir bara bättre och bättre hela tiden! Tänk, det visste vi inte när superhiten Where is the love kom! I like it!



P.S Det ser visst ut som om jag är hemlös från och med den 1:a september. Ja om ingen fastighetsförvaltning gillar mig innan dess förstås! Så nu är jag ett steg i rätt riktning.. bara det största klivet kvar då! Fan, 2011 kanske blir dett bra år i alla fall. Jag sa ju att jag skulle ifrån den här lägenheten i år och så blev det ju faktiskt.. Märkligt... D.S

Kommentarer
Postat av: Susanne

var är gilla knappen när man behöver den??

Du fixar detta gumman! Jag tror på dig!

2011-08-05 @ 21:43:54
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/
Postat av: Alice

Aw så söt du är gumman! Du är en ängel vet du det! Tack för all pepp! Jag lovar att den behövs! <3

2011-08-06 @ 11:32:05
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0