En sushi och några trisslotter senare..

Så fort jag kom hem efter jobb idag var det dammsuga och plocka undan min röra lite.. Efter typ en halvtimmes städande så kom mamma upp och frågade om vi skulle ut och käka. Så vi gick ner till Kronprisens lunchställe. Jag tog mig en god sushi medan mamma kände för lite husmanskost. Så satt vi där en stund tills vi var mätta och belåtna.

Mamma ville ta en cigg och köpte varsin trisslott till oss och kan ni tänka er? Jag fick hämta ut närmre tio triss..? Ja inte alla på samma gång men ändå! Sjukt roligt! Jag satt och inväntade chansen till en insatslägenhet eller vad man ska kalla det.. Men den kom inte idag. Tusan! Aja spänningen var helt klart värd det! Det kunde ju faktiskt varit så att jag skrapade fram ett stort belopp, även om chansen är minimal..

Nu sitter jag och väntar på tjejen som ska kolla in min lägenhet. Jag sa 17.00 så hon borde vara här alldeles strax. Dessutom kommer mamma nog upp om en stund igen. Känns ändå bättre att inte vara helt ensam när främlingar ska upp och kolla där man bor. Det blir ändå lite läskigt på något sätt.

Håll nu tummarna för att hon gillar den och kan ta den från 1:a september!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0