Flyttkaos..?

Jag är helt slut och då har jag bara rensat ut, packat ner och tvättat av HALVA BOKHYLLAN... herregud vilket jobb. Förhoppningsvis var detta de jobbigaste delarna. Men more to come, men det får jag ta imorgon! Orkar inte mer idag! Dessutom har jag några lådor som ska ner till pappa nu när jag lämnar Kola. Jag vet du avskyr att få ytteröligare grejer, men detta hämtar jag ju så fort jag ska flytta igen. Detta är de små sakerna.. Sängen och datorbord etc blir nog jobbigare.. Förlåt! Men tack för jag får ha det hos dig sålänge! <3




Jag har ju drygt tre veckor på mig att få bort resten och rensa och mög.. Det jobbiga men sen är det bara att tuta och köra när ny lägenhet dyker upp! Snart hoppas jag! Håll alla tummar och tår för mig, det ger mig snart magsår!

Nu ska jag dricka lite äppeljuice, duscha och sen ska jag ner till pappa en sväng.. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: SAga

sv: jo, allt är bra! :)

2011-08-07 @ 14:01:57
URL: http://yoogie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det är kul att flytta, men allt konkande fram och tillbaka skulle man gärna vilja slippa :P

2011-08-07 @ 14:05:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0