Flyttlass

Sådär då ekar det ytterligare i min första lägenhet, den blir tomare och tomare för varje dag som går. Måste erkänna att det känns himla märkligt! Men skönt på ett sätt för jag har velat komma härifrån ett tag så det är ju absolut ett steg i rätt riktning idag!

Tack vare min fine John så har bokhyllan åkt bort, soffan, köksbord och lite andra stora klumpiga saker! Tack vare min fina pappa som ställer upp som lagerlokal i tre månader slipper jag onödiga kostnader som magasinering och detta även tack vare mamma som får upp en del i sin lägenhet!  Detta är verkligen min fina familj ♥. Den enda sanna och underbara familjen jag har är den som glädjs med mig och finns där i ur och skur!

Imorgon ska jag försöka mig på att packa det sista och åka ner med de sista lådorna till pappa. Kläderna ska också börja packas succesivt sen ska här vara tomt och sen är det städa, städa, städa som gäller!

Ikväll blir det skräckisfilm hemma hos John. Att vara hemma hos mig nu är inte speciellt trevligt, jag ahr knappt någonstans att sitta och finns det så är det rörigt så man mår illa!

Hoppas ni alla har en fin lördagskväll för det ska jag ha
♥.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0