Går tossighet i arv?

Ja jag tror närmare bestämt att den faktiskt gör det. Jag sitter fortfarande och nostalgiar tillbaka mig till Magalug för några veckor sedan och kom och tänka på den här charmiga videon jag inte lagt upp än. Ni vet/ har kanske märkt att jag är lite småtossig mellan varven. Jag får för mig knäppa idéer och bryr mig väl inte sådär superduper mycket om vad min omgivning tycker. När jag avr yngre undrade jag ofta var den egenskapen kom ifrån...

Nu när jag blivit äldre visar det sig oftare och oftare från vem jag ärvt den här tossighetsgenen som jag tänker kalla den. Nämligen min kära mor. För att bevisa att det faktiskt är så och för att jag vet att min mamma gärna bjuder på sig själv så tänker jag lägga upp videobevis på detta. Enjoy och förlåt mamma!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Klart jag bjussar....på det! Du om någon vet! Hur galen jag är mellan varven...men som sagt...det är jag det. Passar det inte såååååå......Tja! BY BY! Så enkelt är det! :):):)

2011-08-14 @ 15:27:46
Postat av: Alice

Haha jo jag vet min käre mor! :) Som sagt, släktdrag!

2011-08-15 @ 11:07:49
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0