Glömt tandkräm två ggr idag

Efter äckelslit på toan ser den numera ut som ett helt nytt badrum! Men jag kan lova er att det är det äckligaste jag gjort detta året. Fy fan säger jag bara, att man ens kan vara så äcklig! Öööörk!

Jag har packat upp lite grejer i badrummet men sen får det nog vara bra för idag tror jag. Dessutom kom jag på att jag MÅSTE åka inom willys igen för att handla tandkräm. Fattar inte hur svårt det kan vara att minnas? Men ja tydligen tillräckligt! Ska ta mig en tur till skolan också å se så att jag hittar dit till 100% imorgon! SÅ behöver jag bara oroa mig för salen! Får åka dit en stund innan så jag hittar!

Ha en trevlig söndag kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0