Goooodmorgon!

Hejsan hoppsan kära läsare!

Då var man uppe idag också, lite oundvikligt att vakna när mamma smäller i skåp och köksluckor :P men hur som helst så har jag faktiskt sovit riktigt gott. Jag är ju trött som en gris på kvällarna så att jag inte skulle sova gott kan ju tyckas vara en aning märkligt!

Mamma har varit superduktig och packat upp allt mitt porslin nu när jag varit i skolan och varit allmänt hjärndöd efter mina första dagar i skolan! Om jag orkar och inte är för trött ikväll så ska jag ladda upp en video hur min lägenhet ser ut just nu! Som jag sa igår så börjar det likna ett hem nu! Fantastiskt!

Nu ska jag ta Kola på sin morgonpromenad och därefter är det dags för lite frukost och påklädning!

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

God middag! :) Vad skönt att du får hjälp av din snälla mamma. Känns ju alltid bättre att bo på ett ställe när man kommit i ordning :)



Jag har inte riktigt kommit igång med skolan än. Vi har mest haft rundvandringar och information om litteratur och datorer och så. Har ritat lite iofs… men inget allvarligt.

Verkar inte som det drar igång riktigt förrän på måndag. Vi är 35 pers i vår klass, känns lite mycket. Är ni också så många? Tror du att du kommer trivas?

Vad söt du är som tänker på mig! kramar

2011-08-31 @ 11:45:30
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-08-31 @ 12:01:30
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0