Morr..

Godmorgon kära läsare. Trött som ett helt ålderdomshem är jag idag och hade jag inte tagit mig ordentligt i kragen hade jag väl troligtvis somnat om och friskis hade inte öppnat idag.. Dock slapp vi alla de bekymmerna eftersom jag är så duktig och går upp :)

Idag har jag inte så lång arbetsdag vilket är superduper skönt. Flyttandet tar på en kan ni tro om ni inte visste, och då har jag knappt hunnit gå igenom bokhyllan. Förvisso är det också där allt skit hamnar eftersom man kan gömma saker i skåp och dylikt. En del saker förstår jag verkligen inte varför jag sparat på? Men aja, nu blir det lite rensat i alla fall!

Idag efter jobb ska jag möta upp Cassie och Susanne för en lunch. Ska bli mysigt att få göra något annat som inte innefattar lägenheten för en stund. Jag kräker snart på den.. Sen ska jag dock eventuellt köpa flyttkartonger.. Så fort bokhyllan är klar tänkte jag börja så smått i köket..

Hoppas ni alla har en god morgon och att vi snart får lite sol! Man kanske blir på bättre humör av den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0