När jag blir stor..


Då ska jag bli miljonär, jag ska ha så mycket pengar att jag kan torka mig med dem när jag varit på toa. Ursäkta mitt ovårdade språk, men så är det.  Eftersom mitt livs problem just nu enbart handlar om den ekonomiska delen så tänker jag bli miljonär. Jag vet att allt inte kan köpas för pengar eller allt det inte är lycka. Men det hjälper till ganska så mycket i vardagen.

Jag tror fortfarande att jag kan bli den där speciella som vinner på lotto, även om det inte är en miljon så kanske 100 000? Då hade jag i alla fall haft en insats till en lägenhet i Halmstad. För jag VILL verkligen plugga. Jag VILL ta tag i livet men det glider inte på tillräckligt bra än. Jag vet det börjar bli lite tjatigt.. Men som ni kanske förståt är det mitt största problem just nu, ja förutom pengarna men det hade jag kanske kunnat leva med om jag i alla fall fått en lägenhet i Halmstad. Ett tag, och sen när jag är färdigskolad bli miljonär!

Jag vet hur mycket fjortis detta inlägget blev, men just nu bryr jag mig faktiskt inte. Jag vet att jag inte är ensam om problemet. Jag bara önskar att jag kunde hantera det bättre eller inte bry mig så jävla mycket. Men nu gör jag det! Tråkigt för er men mest tråkigt för mig för stunden. Jag kan inte låta bli att bli arg.. Lite i alla fall!

Men ja, jag intalar mig att allt löser sig och kanske är jag bortskämd med turen som ofta lägger sig för mig när jag behöver den som mest. Det kan ju vara så.. Mer gnäll kommer senare. Hörs då!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker inte det var ett fjortis-inlägg. Det är ju fakta att pengar underlättar i livet. Hoppas att du vinner! kram

2011-08-08 @ 12:17:48
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Njä kanske inte ändå? Jag vet inte, det kändes så. Som när man gnällde för man inte hade råd med den där tröjan eller jackan.. Herregud vilka problem man hade då. Små barn, små problem stora barn stora problem haha! Aja.. Kram på dig! P.S Hur gick det med skolan?

2011-08-08 @ 12:23:13
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0