Onsdag

Då var jag hemma från onsdagens föreläsning också om hur man bygger ihop en dator och hur allting fungerar. Jag blir faktiskt ganska så trött i skallen det får jag erkänna, det är så mycket nytt på samma gång! Men det kommer säkert gå bra! Det ska bara fastna lite! Dessutom har John sagt att vi ska plocka isär och bygga upp hans dator i helgen som lite övning inför nästa vecka! Spännande!

Här har verkligen blivit superduperfint här hemma nu! Bara en förvaringsbyrå som saknas i vardagsrummet och några snygga mattor! Ja för det står ju några få flyttkartonger kvar som jag inte har någonstans att lägga innehållet i! Sen är det garderoberna som kommer i slutet av nästa vecka sen är detta mitt fina fina hem! Som sgat om jag inte blir helt slagen i eftermiddag ska jag ge er en guidad tur med hjälp av digitalkameran haha, hur det nu ska gå?:P

Btw så dök den här bilden upp på mig, pappa och gamlekinen.. Ja han finns kvar men han är inte ens lika hel som på bilden längre. Mitt snuttegossedjur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0