Skrivbordslådor rensade- Check

Sådär några timmar senare har jag faktiskt lyckats tömma skrivbordet på skit och mög! Ibland kan man undra varför man sparar på allt gammalt skit? Men nu ska en hel del kastas i alla fall! Jag känner mig faktiskt duktig! SKa ta lite flyttpause och inväntar Sandra och hennes svärmor, jag sa ju efter ett men än har jag inte hört från dem? Aja, de hör säkert av sig klockan har inte ens hunnit bli ett!

Ska nog ta en lunch med mamma mus senare och sen får jag väl fortsätta min flyttning i sovrummet. Blää så tråkigt det är kan ni tro! Dessutom MÅSTE jag inom Erikshjälpen idag eller imorgon, hallen är fylld av grejer som ska dit!

Hörs sen & bjuder på en gammal bild. Jag får inte ladda upp bilder för blogg.se än..:P


Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-15 @ 13:42:29
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0