Tipp, mat, städning

Jises vad svettig och trött jag börjar bli nu. John kom hit efter jobb med massor av blivande flyttkartonger ( tack skatt), sen lastade vi in lite gammal eletronik som ändå skulle kastas.. Ja lika bra att börja i tid, soffor och fåtöljer får vänta tills sista veckan. Jag sitter gärna inte enbart på golvet..

Efter tippen käkade vi på Sibylla i hamnen, satt där och tog det lite lugnt. Absolut fantastiskt väder ute idag så vi njöt av det lilla vi hunnit med idag. Därefter kom jag hem och tog en grovstädning i köket, slängde lite skit även där. När jag ändå var igång så tog jag badrummet också, det behöver ju inte se ut som ett bombnedslag på torsdag. Så lika bra. Men nu orkar jag inte mer för idag. Inte med städning i alla fall, jag ska sätta in tre år gamla viktiga papper jag samlat i en fin hög i sovrummet sen blir det myspys för hela slanten. Det förtjänar jag idag!

Hörs sen eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0