Trött?

Fan jag vet inte vad jag gjort för att vara såhär superduper trött? Dessutom har dagen bara sprungit ifrån mig! Helt tokigt! Ska strax springa ner och hämta min poncho från H&M i alla fall.. den är ju bara två veckor försenad..

Hade en trevlig eftermiddag med Cassie och Limo, dock hade vi ingen speciell tur med vädret när vi ändå bestämt oss för att gå ut till hundrastplatsen. Klart det skulle regna! Men men, man ska väl inte vara så bitter. Vi hade trevligt i alla fall och efter det fick det bli en gogogreen sallad.. Ja jag tror närmare bestämt det är Cassies fel att jag äter det så ofta! Hon är alltid sugen på det haha! Men visst, det är hyfsat nyttigt i alla fall!







Ni kan se den härliga flyttkaosen i bakgrunden ja.. :) Man kan ju inte precis påstå att jag trivs härhemma för tillfället.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Söta hundar :)

2011-08-13 @ 17:35:24
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0