Back on the road again

Ja jag har varit vaken ett tag och försökt få till en julstämning på Spotify genom att lyssna på lite mysig julmusik, just nu spelas All I want for christmas med Måns och Agnes. Den gjorde fantastiskt bra, även om jag tycker att Måns Zelmerlöw är lite sådär.. Han är lite av ett prakt exempel på att tro sig lite väl mycket, enligt mig.

Om en stund ska jag äta frukost, klä mig, packa ner sakerna i min rosa resväska och sedan ska jag och djuren ut på vägen igen. Ja, vi ska hem till Halmstad. SKa bli mysigt ändå, ska köpa med mig glögg till alla 50 lussekatter jag har i frysen.. Ska ha lite adventsmys när vi väl är hemma och bara vara. Ja och ladda upp lite av bilderna från helgen, inget fantastiskt.. Men alltid något :D.
Hörs sen finingar!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Låter asnajs! Men drick inte all glögg på samma kväll... Kan sluta illa :D

2011-12-11 @ 15:15:58
Postat av: Alice

Haha äh det är lugnt den är alkoholfri :P

2011-12-11 @ 16:00:06
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0