Dilemma

Den här veckan har jag verkligen ÄTIT både igår och idag har jag varit proppmätt hela kvällen, och av någon anledning fortsätter jag äta? Men ja, jag åker ju till LONDON på måndag så det blir nog itne så mycket svensktjulgodis/julmust etc nästa vecka så jag antar det är okej.. Ja bara denna veckan så klart, sen är det kvinnovecka också och det gör sitt. Ni som inte fattar kvinnovecka får skylla er själv för jag går inte längre för att förklara begreppet ;)

Det trevliga som hände idag är att jag fått bekräftat att jag ska bli instruktör på Flygstadens gym här i Halmstad! Yeey, vilket betyder att jag kommer stanna här ett tag till, ja jag ska ju plugga engelska till våren också så jag hade ju stannat ändå. Men det här lär göra vardagen lite roligare! Den sak som är 100 % säker att jag ska leda är Indoow Stride (walking), och den andre som är 90 % säker är Body Combat. Så om allt nu går som det ska åker jag på utbildning i götet från den 20-22 och börjar leda pass veckan efter! Sweet! Så ja jag firar med julmust, lussekatter, choklad och glögg idag! Tycker jag kan få det!

Sen sitter jag inne på ett litet dilemma jag inte helt säkert vet hur jag ska göra. Jag säger ju alltid själv att man ska förlåta.. Det kanske är rätt tid just nu? Eller?



Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt! Grattis!

2011-12-15 @ 21:35:37
URL: http://harderbetterstronger.blogg.se/
Postat av: Alice

Åh tack fining!!! :D:D Jag är så glad just nu!

2011-12-15 @ 21:36:33
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0