Gäsp

Herrejesus i taket så trött jag är idag. Inte klokt, och jag fattar inte ritkigt varför? Eller nu ljög jag. Klart jag vet, jag sov inte bra alls plus att jag ätit hela dagen. Känner mig lika stor som en luftballong typ. Kanske blir det sängen tidigt idag?

Såg nyss på Bonde söker fru bröllopet, jag gillade inte ens bonden men man kan se så jävla kära de är. Tänk vilken saga de fått? Måste kännas fantastiskt! Jag tror min saga finns runt hörnet, det känner jag på mig! Kan ni inte hålla tummarna för mig att det blir precis så som jag förväntar mig att det ska bli? Jag må vara väldigt ofeminin med många saker men när det kommer till kärlek så är även jag en liten, liten flicka.. Konstigt, inte sant?

Jag kommer tänka och tro att mina drömmar blir sanna och till slut blir de det. Vare sig det tar en vecka , två år eller tio år. Jag vet att mitt liv kommer bli som en liten saga, i det långa loppet!

Vad tror ni om ert liv och vad har ni för drömmar? Skriv en kommentar eller ett mail till mig vet jag! Jag delar gärna med mig av era berättelser, och givetvis får ni vara anonyma om ni vill! [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0