Genomvåta..

Idag tog jag mig en sovmorgon fram till tio. Det var inte riktigt min mening, men troligtvis behövde jag väl sova eftersom jag vaknade så sent. Seg som man är behövdes lite kaffe för att vakna till liv, samtidigt som jag hunnit prata med både mamma och Cassie :).

Tanken var att ta hundarna på långtur nu på morgonen så jag skulle slippa gå i mörker senare i eftermiddag, men det kunde jag glömma när klockan slog elva och himlen öppnade sig.. På med jacka och skor och på med deras koppel. Ett kvarter senare var/är vi dygnsura, helt genomblöta. Så kan det gå.

Istället ska jag vakna ytterligare till liv innan jag ska bege mig till gymmet och Willys. Sen får vi se om jag atr mig en runda i stan. Inte sådär superlockande när det pissar ner på en, men ja vi får se. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Ja du! Snäckan ...här nere i Ljunghusen är det samma skit väder.....det blåser och regnar...men vi tro? Att det blir bättre tills i eftermiddag? Men...som sagt vem vet????? Inte jag...det återstår att se?

2011-12-13 @ 12:46:01
Postat av: Alice

Här är det fortfarande grått och trist :( men någon gång ska det väl vända.. :)

2011-12-13 @ 15:37:27
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0