Hmm...

Ja jag är väl lite märklig för nyss var jag ganska så glad och sen så får man något skolmail sen får man världens livsångest..Herrejesus, ibland önskar jag att jag visste hur saker och ting skulle vara innan jag sökte inför hösten. Fan också, allt är så jävla klyddigt, jag gillar det inte. Kan inte någon rädda mig? Allvarligt?!

Blir så trött på mig själv ibland för allt känns så klyddigt, FAN! Jag måste lära mig tänka innan. Å nej det är ingen stor grej, men jag kom nyss på att jag sökte engelskan på helfart istället för halvfart som hade varit vettigare om jag skulle jobba... Jag vill läsa den på distans men är 43:e reserv.. good luck liksom MEN man vet aldrig hundra procent. Dessutom gjorde jag ytterligare en sen anmälan på engelska men på halvfart. Jag är en klyddig fan och jag blir trött på mig själv!
Ett annat irritationsobjekt är att jag får ångest för allt. Hata känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0