Jag är på lite bättre humör igen, jag har ...

img_5245 (MMS)

Jag är på lite bättre humör igen, jag har lyssnat på bra musik och drömt mig bort lite. Sådär som jag brukar. Det är helt klart fördelen med att vara en drömmare, man drömmer sig bort så fort man känner minsta ångesten och när man sedan kommer tillbaka till verkligheten så brukar det vara med ett leende på läpparna. För i drömmarna får man det precis så som man vill ha det vad det än må gälla. Tror du bara på det tillräckligt mycket så tror iaf jag att det kan bli verklighet. Det tar bara lite längre tid ibland. Imorgon har jag en sak jag ska göra för att symbolisera mitt nya liv. Men vad det är säger jag inte för det är en hemlighet. Å nej det är inget farligt jag lovar! Sov gott! Ja eller godmorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0