Julhelg

Jaha då börjar klockan bli sent..igen! Jag vet inte varför men ibland känns det som om tiden bara springer förbi och snart är jag väl gammal och grå.. Men inte än hoppas jag! Denna helgen är verkligen planerad, för en gångs skull! Jag ska träffa lite gamla vänner, lite nya bekanta och min fina ängel Cassie. Vi har faktiskt inte setts på några veckor så vi har garanterat massor att prata om! Dock saknar vi vår lilla Arlinda i massor, länge sedan alla tjejerna var samlade nu..

Av någon anledning är jag jäkligt sugen på att se Malmös julskyltning, och alla dess vackra belysningar som brukar finnas! Får se om det blir så imorgon eller på lördag, men den mesta tiden är inplanerad redan.. Men kanske! Annars kommer jag ner nästa helg, ska på julfest hos finaste Michaela och sedan på måndagen åker jag och mamma till London för lite julmys där! Så jag hinner nog!

Sov gott vänner, även om jag känner på mig att det lär komma ett gonatt inlägg från mobilen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0