Snaaark

Idag är jag verkligen helt slut i knoppen. Tror det regniga och gråa vädret drar ner humöret lite. Aja, så är det, alla dagar kan inte vara soliga och muntra, eller hur? Såhär är jag just nu:
Var ute och tog en promenad i regnet med Kola för en timme sedan i reservatet en bit bort. Shit vad stormen Berit har förstört Halmstad vackra stränder! Det ligger avskalade träd lite här och var, vassen ligger över alla gångar och stigar och skräp finns där också överallt. Kanske tur jag stannade i Malmö i söndags iaf!
När jag kom hem lagade jag mat till mig och mamma, ja alltså mamma är inte här än men hon är påväg upp för att tillbringa helgen i Halmstad! Mysigt!
Qournfiléer

couscous med grönsaksbuljong

Broccoli, squash och fetaost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0