Sweet friday!

Hej finingar!

Ja som ni vet har jag ju varit uppe i x-antal timmar redan, så kan det gå ibland! Fördelen är att jag och pappa hunnit ta hundarna på dagens långrunda tidigt idag i blåsten. Med varje steg jag tog så blev där typ tre extra, antar att det är en av fördelarna/nackdelarna med att väga så lite som jag gör just nu haha.

Kom precis ut ur duschen, ruskigt skönt nu behöver jag inte skämmas när jag ska in till stan hihi! Men nej, sp länge sedan är det inte jag duschade senast, men ändå! Fräschet! Ska möta upp Martin utanför Zoi Tatoo halvfem för att boka tid för tatuering och få min timmes sittning betald. Det var några veckor sedan, men jag vann ju en timmes sittning av dem, så vi fick ta tag i livet lite nu när vi båda befinner oss i skåneland. Därefter blir det en kaffe och ikväll ska jag umgås med min fru. Det var några veckor sedan sist! Myyyys!

Ja om vi inte hörs innan jag sticker så hörs vi garanterat under kvällen! Over and out.



Kommentarer
Postat av: Herbert

Nice! have a nice weekend! :)

2011-12-09 @ 13:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0