The betaliserad?

Ja jag har faktiskt lyssnat på The Beatles hela kvällen! Jag förstår verkligen varför de blev så otroligt stora när de kom för de är fantastiska! Gotta love them! Ja alltså, jag är ju inte ås mycket för ballader, så de har jag inte lyssnat så mycket på för att vara heeeelt ärlig. Men jag har ju en del favoriter. Av någon märklig anledning så blir jag sjukt glad av Hello, goodbye. Tycker själva grejen är rolig.. "I don't know why you say goodbye I said Hello". Ja hur som helst så är här en annan låt som jag faktiskt känner igen från Love actually ( ja jag vet jag är sen), så himla fin och bra!



Kommentarer
Postat av: C

Åh alltså Beatles! Vi har nog ganska lik smak du och jag, på olika saker :) Men just deras musik, helt fantastisk. Och den scenen i filmen med denna låten är min favorit, tänk om man blivit överraskad så på sitt eget bröllop! Jag hade varit SÅ lycklig! :D LOVE IT! http://www.youtube.com/watch?v=9siyJtoWRAU Kram på dig tjejen!

2011-12-06 @ 16:50:05
URL: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0