Underbara fredag!

Än så länge så har min dag varit bra får jag väl säga. Kom nyss hem från Söndrums ip där jag rastade hundarna. Av någon anledning tycker de att det är fantastiskt roligt att bara springa allt de kan där, och det kan vara skönt vissa dagar när man är trött på att köra till hundstraden eller promenera runt i villa området.

På gymmet idag fick jag det bekräftat att jag ska bli instruktör i början av januari! Kan ni gissa om jag är glad eller vad?! Body Combaten ligger inte på 100% för hon måste stämma av med ägaren, men hon sa också att jag ska räkna med det och det låter ju lovande. Sen blir jag som sagt Indoor Stride instruktör också. Fantastiskt skoj ska det bli!

Nu blir det duschen och lite städande som väntar!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Grattis! Snäckan :)



Håller tummarna så de vitnar :)

2011-12-16 @ 16:03:54
Postat av: Alice

Tack mamma! Puss!

2011-12-16 @ 16:33:04
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0